Stichting Terri staat in verenigingsmagazine MenSen!

Het is officieel! We staan in het verenigingsmagazine van MenSen!

Op pagina 20 vindt u onderstaand stukje terug:

Wie komt ook in beweging tegen MS?

Enkele jaren geleden hebben wij met een vriendengroep Stichting Terri opgericht. Met deze stichting willen wij zoveel mogelijk geld ophalen voor de strijd tegen MS.

De afgelopen jaren hebben wij onze totale opbrengst (iedere euro!) gedoneerd aan de MS Vereniging Nederland en Stichting MS Research. Zelf zijn we dus ook gewoon vrijwilligers om zo elke euro op de plek van bestemming te krijgen!

Geld proberen we in te zamelen door mensen in beweging te krijgen d.m.v. tafeltennistoernooien, lege flessenacties in supermarkten en natuurlijk door de Dam tot Damloop te lopen! We laten ons dan sponsoren door familie, vrienden en bedrijven. Dit jaar staat de teller al op een mooie € 8500, maar we hopen er nog € 10.000 van te maken voordat het jaar voorbij is!

In 2017 doen we uiteraard weer mee met de Dam tot Damloop, maar nu zijn we nog op zoek naar lopers die samen met ons zoveel mogelijk geld op willen halen! Wij zorgen voor de startbewijzen en een loopshirt, van de lopers verwachten we natuurlijk een goede conditie, maximale inzet en natuurlijk een hoop sponsoren (donatieverplichting €200)! Deze donaties hoeven natuurlijk niet altijd van bedrijven te komen, het begin is altijd het makkelijkst gemaakt bij familie & vrienden.

Lijkt het je leuk om samen met ons de Dam tot Damloop te lopen en op deze manier geld op te halen voor mensen die bewegen zelf niet als de normaalste zaak van de wereld zien?

Kom dan in beweging en neem contact met ons op via info@stichtingterri.org!